RoomSketch3D FloorPlanner
RoomSketch3D FloorPlanner
RoomSketch3D FloorPlanner
Everyone
ImmEx Technologies, Inc.
Create custom floor plans, Add to-the-scale furniture, Visualize in 3D


Average Rating

None


Number of Ratings

0


Number of Downloads

1K+


Contains Ads

False


In-App Purchases

True


Install Fee

Free


More Info

Details

About RoomSketch3D FloorPlanner

Plan your room layout before buying furniture. Create a floor plan, place items to scale, and view in 3D to see exactly what fits. --- Create Your Floor Plan - Enter room dimensions for rectangular rooms - Draw custom shapes for L-shaped or irregular spaces - Add doors, windows, openings, and ... read more

Permissions Required

Summary

Total Permissions

5

Total Categories

2

Highest Risk

7

Average Risk

4

Counts

2

1

2

0

Rating Details





User Reviews

Penelope Flores Penelope Flores
0
Sunday, May 3, 2026

Just make it $10 on the app store, you have to buy it to do anything anyways

ImmEx Technologies, Inc.
Saturday, May 16, 2026
Hi, Sorry that it came as a surprise The app has one time purchase - you get access to all features and future updates for lifetime. We also have a 30 day refund guarantee if you don't like the product. If you need to talk to us, please reach out to us at [email protected]
Sophia Skynixx Sophia Skynixx
0
Saturday, May 2, 2026

This "free" app is actually $10. -1 stars for being a pos and advertising a "free" app.

ImmEx Technologies, Inc.
Saturday, May 16, 2026
Hi, Sorry that it came as a surprise The app has one time purchase - you get access to all features and future updates for lifetime. We also have a 30 day refund guarantee if you don't like the product. If you need to talk to us, please reach out to us at [email protected]
Simone Hart Simone Hart
0
Monday, May 11, 2026

cannot buy lifetime access, wont let me press the button and there is no other option unfortunately so the app won't work.

ImmEx Technologies, Inc.
Saturday, May 16, 2026
Hi, We apologize for this issue. We're pleased to let you know that it has been fixed. Please try now and you will be able to make the purchase. If you have any issues, please reach out to [email protected] and we will work with you to resolve it.
Jynette Oji Jynette Oji
0
Saturday, May 16, 2026

Doesn't work properly and I can't get a refund

ImmEx Technologies, Inc.
Saturday, May 16, 2026
Hi Jynette, We apologize that it didn't work for you. We have a 30 day full refund policy. Please reach out to us at [email protected] and we will make it right.